AREA SALES MANAGER – REGIONÁLNÍ OBCHODNÍ ZÁSTUPCE – autopojištění

Pojišťovnictví / Prodej a obchod · Středočeský kraj

Pro mezinárodní stabilní pojišťovací společnost hledáme nového kolegu/kolegyni v rámci doplnění obchodního týmu na pozici AREA SALES MANAGER – Regionální obchodní zástupce – autopojištění.
Hledáme člověka komunikativního, spolehlivého, energického, s chutí pracovat na obchodní pozici.
Na dané pozici budete mít zodpovědnost za akviziční činnost a rozvoj stávající a fungující sítě smluvních partnerů v daných regionech – bude přizpůsobené bydlišti kandidáta (Vysočina, Středočeský, Plzeňský a Jihočeský kraj).

Hlavní činnosti:
– Každodenní péče o stávající obchodní partnery – plánování a dosahování obchodních cílů, jejich vyhodnocování, příprava a účast na akcích pro podporu prodeje
– Akvizice nových obchodních partnerů (dealeři nových i ojetých vozidel, pojišťovací agenti)
– Vyhledávání, kontaktování, nastavení obchodních plánů, produktová školení pro klienty, vyhodnocení projektů, akcí a spolupráce
– Analýzy – potenciál, ohrožení v daných regionech
– Příprava podkladů a zpracování nabídek pojistných produktů
– Sledování a vyhodnocování konkurence
– Týmová spolupráce s kolegy z jiných oddělení na přípravě a testování nových produktů

Koho hledáme:
– Ukončené SŠ vzdělání
– Člověka s praxí na obchodní pozici, ideálně v auto-moto oblasti, finančních produktech, pojištění
– Komunikativního, dynamického, spolehlivého, obchodně nastaveného, s orientací na výsledek, s dobrými prezentačními schopnostmi
– S chutí a ochotou cestovat na denní bázi v rámci daných regionů
– Týmového člověka se schopností flexibilně spolupracovat s ostatními kolegy a týmy
– Výborná znalost českého jazyka
– Znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (interní dokumenty a IT systémy v AJ, občasná školení)
– Aktivní řidič – sk. B
– Schopnost naslouchat, tvořit si vlastní názor, úsudek

Jaká je pracovní nabídka:
– Práce na HPP s možností pracovat na mezinárodní stabilní společnosti
– Možnost dalšího profesního růstu
– Přátelské prostředí, fajn kolegové, stabilita silné finanční mezinárodní skupiny
– Kvalitní platové ohodnocení
– Zaměstnanecké benefity (stravenková karta, příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní spoření, úrazové pojištění, cestovní pojištění i pro rodinu, příspěvek na MHD, a další)
– 5 týdnů dovolené
– Nastavení práce v kombinaci home office a cestování s občasným dojezdem na centrálu společnosti (Praha 4)
– Nástup možný ihned

Pokud Vás zajímá více informací k pozici a máte relevantní pracovní zkušenosti, těšíme se na Váš profesní životopis!

V případě zájmu zašlete životopis na adresu alice@openn.cz

V případě zájmu prosíme vyplňte následující poptávkový formulář:

    Zasláním životopisu a dalších dokumentů, udělujte souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze personální agentury OPENN s.r.o. a s jejich dalším zpracováním za účelem zprostředkování zaměstnání a souvisejících služeb.

    Vytisknout nabídku